Udało się! Rekrutacja zakończyła się pozytywnym wynikiem!

Teraz czas na dopełnienie formalności – wybranie odpowiedniego pakietu, płatność i już 08.01.2024 zaczynamy niesamowitą przygodę, która zmieni dosłownie WSZYSTKO! Ostatni krok dzieli Cię od zmian na lepsze <3

 

Który pakiet wybrać?

Możesz zakupić kurs w dwóch wariantach:

  • sam kurs w cenie 3499 zł
  • kurs + szkolenie z rolek w cenie 3799 zł

Zgodnie z harmonogramem (który znajdziesz także na końcu tej strony) będziemy podczas Akademii omawiać zagadnienia związane z video marketingiem, przebrniemy przez video do reklamy, video wizerunkowe, ale NIE BĘDZIEMY omawiać rolek od podstaw – wszystko od A do Z o rolkach znajduje się w moim kursie „od zera do rolkowego mastera” , który możesz kupić razem z dostępem do Akademii za połowę regularnej ceny (samo szkolenie z rolek trwa ponad 5,5 godziny, więc na ich omawianie musielibyśmy poświęcić dodatkowy tydzień Akademii). O szkoleniach z rolek przeczytasz tutaj (cena zakupu Akademii+ szkolenia z rolek zawiera szkolenie na obu poziomach: podstawowym i zaawansowanym).

Kurs z rolek przeszedł w lipcu aktualizację.

Po kliknięciu w wybraną przez siebie opcje zakupu przejdziesz od razu do koszyka i płatności. Możesz wybrać dowolną metodę: przelew, blik, PayPal, raty 0%, odroczoną płatność itd. W razie jakichkolwiek problemów możesz pisać do mnie na maila  kontakt@katemediacoach.pl lub na Instagramie.

Wybieram pakiet:

WAŻNE! Dostęp do szkolenia z rolek otrzymasz od razu po zakupie pakietu.

Pamiętaj, że dopiero opłacenie szkolenia gwarantuje Ci miejsce w Social Media Academy. Każde zamówienie, które nie zostanie opłacone w ciągu 14 dni od otrzymania informacji o przyjęciu do Akademii zostanie ANULOWANE, a miejsce przejdzie do osób z listy rezerwowej, które nie dostały się do Akademii w I turze rekrutacji.

Już w grudniu otrzymasz dostęp do zamkniętych grup, gdzie będziemy mogli się ze sobą kontaktować, a także pierwsze drobne zadania do wykonania, które wprowadzą Cię w świat mediów społecznościowych. Mam nadzieję, że też nie możesz się już doczekać! 😉

BONUS! Wszyscy uczestnicy II edycji Social Media Academy będą mogli wziąć udział w dodatkowych warsztatach – w pierwszej edycji były to zajęcia z rekruterką Justyną Pytko, trenerką głosu i wystąpień Kasią Kłosowską, specjalistą od email marketingu Markiem Laskowskim oraz specjalistką od Facebook Ads Aliną Malinouskaya.

Możesz zerknąć jeszcze na program Akademii

HARMONOGRAM SOCIAL MEDIA ACADEMY BY KATE*

Tydzień 1
 Podstawowa analiza biznesu 
  • persona, grupa docelowa, analiza SWOT
  • konkurencja, pozycja na rynku
  • produkt/ usługa
  • strategia cenowa, strategia wizerunkowa, strategia marketingowa
  • misja i wizja firmy
  • wybór platformy 
  • marka osobista
 Tydzień 2
 Instagram od podstaw
  • ustawienia konta krok po kroku
  • BIO, zdjęcie profilowe, nazwa, formaty treści, wyróżnione relacje
  • estetyka konta
  • przydatne aplikacje i strony www
  • tworzenie szablonów materiałów 
 Tydzień 3
Współpraca z klientem
  • umowy i ich „kruczki”
  • ustalanie stawek, wycena usług
  • brief
  • oferta od A do Z
  • szukanie pracy/ klientów
  • freelancing, praca na etacie
  • rozliczanie
  • raporty
 Tydzień 4
 Treści na Instagramie
  • tworzenie skutecznych karuzel, infografik, postów
  • opisy i hasztagi
  • SEO na Instagramie
  • live na Instagramie krok po kroku
Tydzień 5
 Treści na Instagramie cz. 2
  • angażujące stories
  • pomysły na treści
  • lejek contentowy
  • tworzenie harmonogramu publikacji krok po kroku

    Ważne!!!
    W kursie rolki będą omawiane jedynie pod kątem pomysłów, planowania treści dla klientów i tworzenia płatnych reklam – od A do Z omawiam rolki w szkoleniu „Rolkowi Masterzy” na poziomie podstawowym i zaawansowanym. Osoby, które zapiszą się na Social Media Academy będą mogły nabyć szkolenia z rolek w niższej cenie i przerobić je przed lub w trakcie trwania programu.

 

Tydzień 6
 Treści na Facebooku
  • udostępnianie materiałów z Instagrama
  • przygotowanie konta krok po kroku
  • skuteczne praktyki na rozwój konta
  • grupy na Facebook-u
Tydzień 7
 YouTube i Tik Tok
  • algorytmy platform
  • przygotowanie kont na obu platformach krok po kroku
  • skuteczne praktyki na rozwój konta
  • przekierowanie obserwujących na Instagram
  • reklamy płatne na Tik Tok-u
Tydzień 8
 Linked.in
  • przygotowanie konta krok po kroku
  • zdobywanie klientów przez publikowane treści
  • skuteczne praktyki
  • budowanie sieci kontaktów
Tydzień 9
 Videomarketing
  • dobra jakość video
  • dodatkowe usługi dla klientów
  • video, które sprzedaje
  • video do reklamy produktu/ usługi
  • video na landing page i stronę www
Tydzień 10
 Facebook Ads
  • reklama na Facebooku i Instagramie przez kliknięcie „promuj”
  • profesjonalne konto reklamowe
  • ustawienia krok po kroku
  • tworzenie reklamy
Tydzień 11
 Google Ads
  • reklamy google ads od podstaw
  • ustawienia krok po kroku
  • stawki reklamowe
  • tworzenie reklamy
Tydzień 12
 Analiza statystyk
  • wyciąganie wniosków
  • wprowadzanie zmian
  • skalowanie biznesu za pomocą mediów społecznościowych
  • tworzenie raportów
 
 Tydzień 13
 Sprzedaż w social mediach
  • psychologia sprzedaży
  • sprzedaż usług i produktów fizycznych
  • funkcjonalności platform, które usprawniają sprzedaż
  • triki sprzedażowe
  • sprzedaż usług Social Media Managera
 Tydzień 14
Kampania sprzedażowa w mediach społecznościowych
  • tworzenie harmonogramu kampanii
  • mierzenie efektywności
  • skuteczny landing page
  • pisanie ofert sprzedażowych
  • Influencer Marketing
  • mailing
 Tydzień 15
 Kryzysy w social mediach
  • wpadki na profilu klienta
  • reagowanie na hejt
  • brak weny
  • problemy w trakcie sprzedaży
  • praca w stresujących warunkach
  • czarny PR
 Tydzień 16
 Panel prawny
  • co i gdzie można użyć
  • na jakie elementy należy uważać przy tworzeniu treści na profil klienta
  • banki zdjęć, muzyki i video
  • niezbędne dokumenty 

    Tydzień 17
     Sztuczna inteligencja i automatyzacja
  • manychat
  • automatyzacje na Instagramie: wiaodmości, reakcji, komentarzy itp.
  • tworzenie treści z pomocą sztucznej inteligencji – od prostego tekstu po materiały video i nie tylko
 

Czy warto mi zaufać? Zobacz, co o Akademii mówią uczestnicy I edycji!

Więcej opini znajdziesz na moich mediach społecznościowych

FAQ

Odpowiedzi na najczęstsze pytania

Tak, wystarczy podczas składania zamówienia podać dane firmowe (w tym NIP), a faktura zostanie wysłana automatycznie.

Bezterminowo– możesz w dowolnym momencie po zakończeniu szkolenia wrócić do wszystkich materiałów.

Materiały będą pojawiać się na platformie od poniedziałku do piątku. Pierwsze treści do przerobienia zostaną opublikowane 4.09.2023r.

Tak, wystarczy wybrać taką opcję przy przejściu do płatności.

Tak, szkolenie jest kompleksowe, od podstaw. W razie jakichkolwiek trudności będziesz mieć do dyspozycji grupę wsparcia, a także możliwość zadania pytań podczas naszych spotkań na żywo.

Tak, udostępniona zostanie płatność ratalna 0% prowizji.

Tak, jeśli chcesz rozwinąć profil firmowy lub marki osobistej bez pomocy z zewnątrz. W tym kursie znajdziesz WSZYSTKO, co musisz wiedzieć, by skutecznie działać w mediach społecznościowych.

Otrzymasz dostęp do nagrań ze wszystkich spotkań na żywo. Większość materiałów będzie udostępniana na platformie w formie lekcji video, które możesz przerabiać w dowolnym momencie z dowolnego miejsca na świecie!

Jeśli masz dodatkowe pytania odnośnie Social Media Academy zadaj je tutaj

×

Koszyk